جالب است که تلویزیونهای LED غول پیکر و یا به عبارتی تلویزیون شهری ال ای دی قابلیت نمایش فیلم و عکس با کلیه فرمت های تصویر اعم از jpg, gif, tiff, mpeg, vob, flv و غیره را دارا می باشند. این مدل از تلویزیون شهری پدیده که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” تمام رنگی (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از ١۶/٨ میلیون رنگ را فراهم میکنند.
فضاهای فرهنگی هنری و تفریحی، سر درب مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک، استخرها،سالن های آمفی تئاتر و تالارها، هتل ها، معابر شهری، مکان های تجاری، مناطق مسکونی، پارک ها، موسسات آموزشی، مرکزشهر، بانک ها ، ادارات دولتی و موسسات خصوصی، فرودگاه، پمپ بنزین، ترمینال اتوبوسرانی، و غیره …..
پخش آگهی های تجاری، اخبار و رویدادهای روز، برنامه های تلویزیونی، روزشمار پروژه ها، بازیهای باشگاهی و ملی، کنسرت ها، همایش ها و سمینارها، نورپردازی و دکوراسیون، پیامهای مناسبتی، پیام های آموزش و فرهنگی و غیره …
اطلاع رسانی جزئیات خدمات و محصولات شما
با توجه به متحرک بودن متون و افکتها،تلویزیون شهری مورد توجه ویژه مشتریان قرار می گیرد(جذب مشتریان گذری و جدید)
با توجه به جدبد بودن تلویزیون شهری، استفاده از آن، نشانه پرستیژ و اعتبار شماست.(برای آنها که می خواهند متفاوت و خاص باشند)
بسیار سبک و قابل حمل و نصب آن بسیار ساده می باشد.(ویژه مستاجرین)
قابلیت اطلاع رسانی فوری در شرایط ویژه(فروش ویژه نوروز، تخفیف ویژه مناسبت ها و…)
هزینه برق مصرفی کم و مقرون به صرفه بودن
دارای پرتهای ورودی Composite ,S-video,Component,VGA,DVI,HDMI,SDI,HD_SDI,etc
عمر مفید بالای LED
باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه می شود
تابلوهای دیجیتالی مدرن، از لحاظ زیبا سازی شهر کمک شایانی به نمای شهرخواهد کرد
با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون شهری پدیده، جایگزینی مناسب و یا حتی برتر از تابلو های فلکسی و بنر و یا نئون می باشند
امکان تعمیر و نگهداری آسان و ارزان
تراکم بالا – شدت نور بی نظیر – زاویه دید وسیع
امکان مدیریت و تغییر محتوای آسان توسط کاربران
دارای سایه بان ABS روی هر لامپ LED
در تلویزیون شهری پدیده طراحی مدارها به صورت موازی می باشد، تا در صورت بروز مشکل در یک قسمت سایر بخشها نیز تحت تاثیر قرار نگیرند.
استفاده از نرم افزار مدرن و حرفه ای، جهت جلو گیری از لرزش در تصویر
مجهز به فن جهت خنک نمودن قطعات الکترونیکی داخل تابلو
دارای صدهزار ساعت عمر مفیدLED
قابلیت پخش از روی فلش کارت بهطور مستقیم
دارای قاب سبک و باریک ، مقاوم، ضدآب و ضد ضربه
استفاده از LED پیشرفته Oval
مصرف برق بسیار پایین
سرعت پردازش و نمایش سریع اطلاعات
استاندارد پوششی IP 65 جهت حفاظت مؤثر در برابر عوامل جوی(آب، رطوبت، حرارت، ضربه و گرد و غبار)
دید عالی در روز و شب
صفحه نمایش کاملا ماژولار با قابلیت تغییر اندازه
قابلیت چند قسمت کردن و برنامه ریزی مستقل هر قسمت تابلو
قابلیت نمایش ساعت دیجیتال و آنالوگ و روز و تاریخ، دمای محیط و …
در تصویر ، فیلم و یا نوشتار متحرک دارای تصویر شفاف و درخشنده
دارای همسانی کامل نوری در سطح نمایشگر و تصویر یکدست و کاملا واقعی
تولید ماژول صنعتی و اتوماتیک و انجام گسترده ای از تست های کنترل کیفی در مونتاژ نهایی
دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای مقاوم برای بدنه
بکارگیری سیستم پردازش دیتای استاتیک به جای رفرش
استفاده از برد ۲رو به جای برد مدار چاپی یک رو
دارای فیلم آموزشی برای قسمت های مختلف
پذیرش تمام فونتهای نصب شده در سیستم عامل ویندوز
راهنمای نوشتاری در هر بخش و توضیح عملکرد کلیدها
دارای فیلم آموزشی برای قسمت های مختلف
امکان نمایش افکت ها بصورت رندوم و خودکار، بدین صورت نمایش متون هیچ گاه تکراری نخواهد بود
طراحی انیمیشن و افکتهای گوناگون و متنوع مانند Flash ،Swish Max و … (بدون محدودیت)
دارای نمایشگر مجازی (شبیه سازی نمایشگر قبل از بارگذاری در تابلو)
تنظیم سرعت هر افکت به صورت مستقل
امکان پذیرش فایلهای استاندارد ( BMP – JPEG – GIF – TIF – PNG – LED – BFS – SWF )
قابلیت برنامه ریزی شدت روشنایی تابلو در ساعات مختلف شبانه روز
نرم افزار تحت ویندوز XP و ۷ با توانمندی بالا
تلویزیون شهری پدیده موفق به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در خدمات ارائه شده به مشتریان شده است.
در دنیای امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی اسبابی را در جهت ارائه خدمات و محصولاتی نو از سوی شرکتها و اماکن تجاری فراهم آورده و مدیران کسب و کار را در رابطه با معرفی، نوع بازاریابی و تبلیغ محصولات خود به چالش کشانده و سوالاتی را در ذهن آنها بوجود آورده است.
سوالاتی از قبیل:
چطور محصولات خود را بازاریابی کنیم؟
چطور برند سازی کنیم؟
چطور کسب در آمد کنیم؟
از چه تبلیغاتی برای معرفی محصولاتمان استفاده کنیم؟
و مواردی مشابه
ادامه مطلب ...
انجام تبلیغات از انواع روش های مختلف امکان پذیر است که با شناخت آنها می توان بهترین روش را انتخاب کرد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. امروزه با پیشرفت علم تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است که نمایشگرهای شهری با ورود به عرصه تبلیغات تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات ایجاد کرده اند.یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر شهری لزوم کوتاه بودن آن است چرا که این تبلیغات مخصوص رهگذران می باشد، یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد. ادامه مطلب ...
سبک تبلیغات ژاپنی تحت تأثیر تعالیم کنفوسیوس و ارزشهای جمعی در جامعه ژاپنی است. روش ایجاد ارتباط در سبک تبلیغات ژاپنی، غیرمستقیم است. مخاطبان ژاپنی را نمیتوان بهطور مستقیم و بیواسطه نسبت با ویژگیهای محصول آشنا کرد. در حقیقت مخاطب ژاپنی نسبت به تبلیغات مستقیم احساس توهین میکند. در ژاپن، عادت فرهنگی عذرخواهی در هر امری از امور اجتماعی، بیانکننده این تفکر است که اظهار هر سخنی از جانب گوینده باعث اختلال در نظر فکری شنونده میشود، پس گوینده باید در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبلیغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف کننده، به دست آوردن اعتماد او، ایجاد حس احترام در او بالاخره تکیه مخاطب او بهعنوان یک خریدار دائمی و وفادار است.
ژاپن یکی از جمله کشورهایی است که در حوزه المان های شهری و تکنولوژی بسیار پیشرفته و مدرن است، به گونه ای که پایتخت آن یعنی توکیو، لقب یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را یدک می کشد. در گوشه و کنارشهرهای ژاپن می توانید المان های بی نظیری از فناوری در راستای خدمات شهری را ملاحظه کنید که هر روزه بر تعداد آنها نیز افزوده می شود.
برای اینکه بتوانیم فضای شهری مناسبی را داشته باشیم باید از المان های مختلف شهری استفاده نماییم تامحیط های شهری زیبایی داشته باشیم. المان های شهری دارای مقیاس و اندازه های گوناگونی می باشند و دارای کاربردهای مختلفی هستند. ادامه مطلب ...
تابلوهای تبلیغاتی یا تلویزیون شهری که در سر مغازه ها نصب می شود تابلوهایی هستند که اشاره به کسب، خدمات یا تسهیلات و تاسیساتی میکند که معرف کاربریهای موجود در محل نصب آن نباشد و یا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پیامی تبلیغاتی محسوب شود. برخی از مالکان ساختمان ها که محل ساختمانشان دارای دید مناسب برای تبلیغ می باشد دیوار یا بام خود را برای تبلیغ اجاره می دهند. این فضاها تفاوت چندانی با بیلبورد ندارند فقط چون بر دیوار یا روی بام یک ساختمان نصب می شوند، ساین وال یا ساین روف نامیده می شوند.
تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها برای انتقال یک پیام کوتاه، که مربوط به عملکرد کسب و کار و یا محل کار است، کاملا موثر می باشد. آنها در انواع مختلفی وجود دارند و اغلب برای جلب توجه رهگذران یا رانندگان قرار می گیرد.
تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها تاکیدی بر کسب و کار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازی و توضیح پیام تجاری، به قصد جلب توجه مشتری گذاشته می شود. این تابلوها یک رسانه ارزان قیمت تر برای انتقال معاملات تجاری به مشتریان می باشند. در حال حاضر با انبوهی از تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان کسب و کار روبرو هستیم که بر اساس جنبه های مختلف دسته بندی می شوند. ادامه مطلب ...